fredag 2 november 2012

Kalas, jobb och annat

Nu var det några dagar sen jag skrev här, vad har hänt här då? Jo, Melvin har hunnit fylla två år, vi hade främmande hela förra helgen :) och vi har fikat och fikat och återigen fikat hela helgen lång och haft jätte trevligt :) Melvin fick många fina presenter och är jätte nöjd över dem alla. Tänk att han är nu två år gammal. hujja, vad tiden går fort.
 

 
I veckan har jag jobbat tre dagar på hotellet, så kul :) och ska även få börja jobba där lite grann, så roligt och så skönt att få jobba här i närheten :) 
 
*** 
 
 Har även skaffat mig en vit ny femma och Nicklas har fått tagit över min gamla svarta fyra :) Han är nöjd och jag är nöjd, så himla bra! (Dock tappade Nicklas alla sina telefon nummer i telefon bytet, så alla ni som känner nicklas kan ju skicka erat nummer till han)
 
***
 
 
Mindre roligt i veckan var att det dumpade ner ett brev i mitt namn av polisen, Oops, Blixtrar och dunder, och inte magiska under. Man får passa sig för fartkameror när man är stressad och ska hem från jobbet.  
 
Medan jag slösar pengar på onödiga fortkörningar, då köper Nicklas motorsågar och dyl likt, vilket känns mer vettigare.
 
*** 
 
Imorgon får vi främmande av Melles kusiner med familj och ska äta god middag här, det ska bli trevligt! 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar