söndag 21 oktober 2012

Snart måndag och träning

Igår kväll var jag och Nicke och åt middag på allstar, och sen for vi på kulturenshus och såg en show som heter speed mouse. Det var två komiker från Australien som uppträdde :) jätte kul!

Melvin han sov hos hans farmor och farfar, vilket hade gått jätte bra. Det var tredje gången som han har sovit borta utan oss och det verkar inte vara några problem för han :) Dock var det väldigt tomt och tyst här för oss på morgonen när det inte var en livlig liten morgon pigg kille i farten :)

Imorgon ska jag ta på mig träningskläderna och göra mitt första träningspass på länge. Lovar att det kommer kännas i kroppen hur otränad jag är och konditionen är inte den bästa just nu. Men nu ska det bli ändring på det! Känner att jag längtar till gymmet och det ska bli så jäkla skönt att börja om! :)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar